Rehabilitacja

REHABILITACJA SENSORYCZNA DZIECI

Wypełnij formularz. Oddzwonimy!
+48

Zgodę można wycofać w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych podanych w formularzu jest Centrum Medyczne ENEL-MED Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. Słomińskiego 19 lok. 524, 00-195 Warszawa. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w Polityce prywatności. Prosimy o zapoznanie się z jej treścią.



Integracja sensoryczna jest terapeutyczną i profilaktyczną metodą pracy z dziećmi i młodzieżą. Prawidłowy rozwój zmysłów stanowi niezbędny warunek dobrego samopoczucia dziecka, zachowania i uczenia się bez zaburzeń i dysfunkcji.

Terapia prowadzona przez wykwalifikowanych terapeutów pomaga w bardziej efektywnym przetwarzaniu informacji sensorycznych i może prowadzić do pozytywnych zmian w zachowaniu dziecka. Bardzo często po zakończonej terapii rodzice stwierdzają, że ich dziecko jest lepiej zorganizowane, skoncentrowane, pewniejsze siebie i łatwiejsze we współżyciu.


Zadzwoń aby umówić wizytę:
22 23 07 007


Wskazania do rehabilitacji:

Integracja sensoryczna przeznaczona jest dla niemowląt, dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz nastolatków:

  • nadmiernie lub zbyt mało aktywne
  • mające trudności z koncentracją, z czytaniem, pisaniem, liczeniem
  • z opóźnionym rozwojem mowy
  • ze słabym rozwojem ruchowym
  • z zaburzeniami równowagi, koordynacji
  • z problemami słuchowymi, wzrokowymi
  • dzieci z ADHD
  • dzieci z zespołem Downa
  • dzieci z autyzmem
  • dzieci z zespołem FAS
  • dzieci z kruchym chromosomem X
  • z niepełnosprawnością intelektualną i innymi dysfunkcjami rozwojowymi jak Mózgowe Porażenie Dziecięce

Korzyści / Cel terapii:

  • po terapii dziecko jest w stanie w sposób bardziej efektywny automatycznie przetwarzać i wykorzystywać skomplikowane informacje sensoryczne. Ma to swoje odbicie w życiu codziennym dziecka. Poprawa koordynacji ruchowej ma swoje odbicie w możliwości i jakości wykonywania trudniejszych aktywności ruchowych z zakresu dużej i małej motoryki.
  • w przypadku dziecka prezentującego początkowo objawy nadreaktywności (nadwrażliwości) lub słabej reaktywności na bodźce sensoryczne, bardziej prawidłowe reakcje mogą prowadzić do pozytywnych zmian w zachowaniu, poprawy stosunków z rówieśnikami oraz zwiększonego poczucia własnej wartości. W miarę poprawy efektywnego funkcjonowania układu nerwowego niektóre dzieci będą osiągały postępy w rozwoju mowy, inne w umiejętnościach szkolnych.

Oddziały, w których możesz skorzystać z usługi