Informacje prasowe

enel-med z Gwiazdą jakości obsługi 2019!

Już po raz XII polscy konsumenci wybrali firmy, które w najwyższym stopniu dbają o ich potrzeby i oczekiwania. Głosami wielomilionowej społeczności konsumentów marka enel-med została uhonorowana tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2019 w kategorii Przychodnie lekarskie.

Na podstawie ponad 94 tysięcy opinii klientów zgromadzonych wokół portalu jakoscobslugi.pl, wyłonione zostały Gwiazdy Jakości Obsługi. Elitarne grono Gwiazd obejmuje firmy, które prezentują najwyższe standardy obsługi, osiągnęły wysoki wskaźnik NPS i są rekomendowane przez konsumentów na 2018 rok. Nagroda, która potwierdza najwyższy poziom dbałości o klienta trafiła w ręce naszego zespołu, a odebrała ją Małgorzata Żach-Wieja, Dyrektor Operacyjny.

To dla nas ogromne wyróżnienie, cieszymy się, że po raz kolejny otrzymaliśmy Gwiazdę jakości obsługi. Wysoka jakość świadczenia usług to dla nas priorytet a nagroda jest miłym potwierdzeniem naszej codziennej pracy. Prowadząc nieustanny dialog z klientami doskonalimy procesy obsługowe i wprowadzamy udogodnienia jak np. aplikację mobilną czy e-wizyty. A to doceniają nasi pacjenci. – komentuje Małgorzata Żach-Wieja, Dyrektor Operacyjny.

Na co dzień monitorujemy poziom satysfakcji naszych pacjentów z obsługi korzystając z niezależnego systemu. W tych badaniach tylko w zeszłym roku wzięło udział ponad 75 tys. pacjentów. Średnia łączna ocena zadowolenia to 5,49 w 6 stopniowej skali co jest ogromnym osiągnięciem.

Dziękujemy za wszystkie głosy!