Informacje prasowe

ENEL-MED z Gwiazdą jakości obsługi 2018!

Już po raz 11 polscy konsumenci wybrali firmy, które w najwyższym stopniu dbają o ich potrzeby i oczekiwania. Głosami wielomilionowej społeczności konsumentów marka ENEL-MED została uhonorowana tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2018 w kategorii Przychodnie lekarskie.


Na podstawie ponad 130 tysięcy opinii klientów zgromadzonych wokół portalu jakoscobslugi.pl, wyłonione zostały Gwiazdy Jakości Obsługi. Elitarne grono Gwiazd obejmuje firmy, które prezentują najwyższe standardy obsługi, osiągnęły wysoki wskaźnik NPS i są rekomendowane przez konsumentów na 2018 rok. Nagroda, która potwierdza najwyższy poziom dbałości o klienta trafiła w ręce zespołu Centrum Medycznego ENEL-MED a odebrali ją Wiceprezes Zarządu, Jacek Rozwadowski oraz Małgorzata Żach-Wieja, Dyrektor Operacyjny.


To dla nas ogromne wyróżnienie, cieszymy się, że po raz kolejny otrzymaliśmy Gwiazdę jakości obsługi. Wysoka jakość świadczenia usług to dla nas priorytet a nagroda jest miłym potwierdzeniem naszej codziennej pracy. Badania jakości pokazują, że nieustannie utrzymujemy bardzo wysoki poziom jakości świadczonych usług, na poziomie 91% podczas gdy średnie zadowolenie z jakości obsługi w Polsce jest na poziomie 77%. Prowadząc nieustanny dialog z klientami doskonalimy procesy obsługowe i wprowadzamy udogodnienia jak np. aplikację mobilną czy e-wizyty. A to doceniają nasi pacjenci. – komentuje Jacek Rozwadowski, Wiceprezes Enel-Med.

ENEL-MED na co dzień monitoruje poziom satysfakcji pacjentów z obsługi korzystając z niezależnego systemu. W badaniach satysfakcji pacjenta tylko w zeszłym roku wzięło udział ponad 128 tys. pacjentów. Średnia łączna ocena zadowolenia to 5,46 w 6 stopniowej skali co jest ogromnym osiągnięciem.